Jag har små fötter.

Städat hela dagen, herregud.. känner mig jäkligt duktig. Ska smsa Becca typ nu och sen vet jag inte riktigt vad vi skulle göra. Hon ville prata om helgen.. tihihihiih. Ska bli kul. Men hur som helst, har då städat hela dagen. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag, på riktigt, så jag kände att det behövdes. Likaså gjorde min pappa, hhhöhööh. Hoppas han är nöjd nu, i alla fall. Allt är sorterat i garderoben, på hyllorna och fönsterkarmen. Allt är sååååååå fint. Funderar på att byta design, btw, men a. Det projektet får tas en annan dag.
Balen igår var sjuuuukt mysig. Det var ju inte riktigt en bal, utan mer en middag. Lärarna spexade och folk höll tal. Mycket mysigt och älskvärt. Efteråt var det djurgården som gällde, också mysigt.
Note till Carro & Olivia, om ni kollar in här - vart försvann ni, och varför kom ni inte?
När ni ändå var där, liksom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0