Last friday night

Var preciiiiiiiiiiis lika underhållande som denna. Inte ett dugg, alltså. Jag vill också leva party-livet, eller i alla fall ett socialt liv. Men inte jag, inte. Jag sitter hemma nästan varje fredag/lördag-kväll. Singel är jag också, så vad gör jag? Sätter på ett avsnitt (läs: minst fem) av HIMYM, äter glass och gråter mig till sömns.
Nja, okej, kanske inte de två sista sakerna. Men det är sant att mina senaste helger, har jag kollat HIMYM. Och jag sitter inte ens i TV-soffan och är lite social, utan på mitt rum. Med två katter. Så, där har ni min framtid. FML.
Vad jag är:
1. helt fast i serien.
2. forever alone.
3. singel.
Hur mycket bättre blir det, liksom? Inte mycket, kan jag säga dig. ÅH, JAG VILL HA EN POJKVÄN. ELLER ETT SOCIALT LIV ÖVER HUVUD TAGET. Snälla, om det finns någon Gud.. Hjälp mig. Amen.


Kommentarer
Agnes

JAG VET. ;_; Jag vill int eha en pojkvän med hjaz mina fredagar ser också ut så. :(

2012-05-05 @ 11:45:58
URL: http://agnesess.blogg.se/
zeinab

Det där är jag, fast jag kollar på glee/tvd..

2012-05-06 @ 01:23:26
URL: http://awsomeneardninja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0