Hur mår du?

Mår så dåligt för tillfället, både i knoppen och kroppen och har inte orkat göra någonting idag. Känner mig äcklad, äcklig och fet och jag har ångest över allt. Stressigt i skolan med en sån jävla massa inlämningar, stressigt på träningen då min tränare sen fyra, fem år tillbaka ska sluta och alla är fett deprimerade inombords. Stressigt med vårbalen, avslutningen och att jag kommer sakna min klass så jävla mycket, även om det kommer bli skönt med en omstart. Ingen IRL vet verkligen hur jag är, tror att jag har något svag form av tillits-problem, eller så vill jag helt enkelt inte belasta dem med mina små problem. Jag hatar att prata om mina problem, känns inte som att någon bryr sig anyhow, även om de kanske gör det. Jag orkar inte med någonting för tillfället, har endast sovit 5/6 timmar per natt i typ en vecka, vilket är alldeles för lite för mig. Har varit så trött att jag inte orkat med något. Min kropp mår dåligt, både av för lite sömn, för mycket gluten och onyttig mat samt för att jag inte hunnit träna något senaste veckan, den behöver det. Känner mig så instängd när jag inte får göra det, eller inte kan göra det. Dessutom funkar inget tekniskt längre, min mobil suger kuk, datorn håller på att gå sönder totalt och mina hörlurar fackar ur. Jag har en massa finnar, min mage mår förjävligt och jag har haft träningsvärk sen i måndags som gör att det gör ont att gå i trappor, eller att gå över huvudtaget. Jag ska till doktorn nästa vecka, och mitt hår är så tovigt att det håller på att irritera mig till döds - ändå vill jag inte klippa det. Jag misslyckas med allt, och jag orkar ingenting. Mitt sociala liv är dött, har inte varit med någon på alldeles för långe, och jag saknar det.
Vill bara lägga mig ner och sova, och när jag vaknar upp så är allt perfekt.

Jag mår bra.


Kommentarer
julia

Allt kommer bli bra<3

2012-05-17 @ 11:22:03
nicole

:( <3 <3

2012-05-17 @ 19:30:07
URL: http://imnicole.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0