22.59

Kom nyss innanför dörren (hahaha, inte ytterdörren dårå, utan dörren till mitt rum. Satt i vardagsrummet innan.), och hör redan hur katterna håller på att vandalisera ute i hallen. Antar att vi får ta och renovera hela lägenheten imorgon om de fortsätter som de gör - man hör smällar hela tiden typ och lite halvskärrade jamingar, lawl.
Jaja, hur som haver (vet inte vad det är för fel på mig), så har dagen varit jäkligt.. chill. Började 8.50 med franska (alltid lika kul -.-.-.-.-) till 10.05, och sen hade jag håltimme tills 14.15 :))))))))))))))))))))))))))))))) Värt att gå till skolan, liksom.
Jaja, tillbringade håltimmen med Nicole & Siri, vi typ.. gick runt, haha. Mys hur som helst! :) Sedan hade jag då idrott till 15.15, och efter det drog jag och Carolajn till staden för att.. jag vet inte. Vi fikade. Pratade. Köpte halstabletter och tuggummin på Ö&B (Som förövrigt faktiskt är en riktigt bra affär, haha) och ja. Åkte hem. Kom hem vid sex, halv sju typ. Åt mat, sov i nån timme. Sedan gick jag in till mitt rum, och nu är jag här. YAY.
Min älskade soffa, för tillfället min sittplats <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0