Cartoon Network, Disney Channel & nostalgi

Haha, ett plus med att vara barnvakt är att man får en ursäkt till att kolla på barnprogram.. Typ Kurage den hariga hunden, Bumbibjörnarna & Scooby Doo, vilket jag inte sett på år. Åh, nostalgi.. ♥

KURAGE! <33<3<<3<3<33<3<3<3 Min barndomskärlek..



HAHA, jag döööööööööööör. Har ni sett detta program någongång? Alltså, det är så konstigt att det blir roligt.. På riktigt, jag tror att de som skapade det var höga då det gjorde det. Ett helt random men älskvärt program!

Och nu har de gått och lagt mig, så jag ska nog fortsätta kolla på mitt How I met your mother-marathon i ca 3 timmar innan deras föräldrar kommer hem, då barnkanalerna lägger ner snart. NIIRR



Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Haha älskar att titta på gamla barnprogram man inte sett på evigheter! :D

2012-04-15 @ 02:07:29
URL: http://majakron.blogg.se/
ReBecca

OMG! Kommer ihåg den där rosa hunden. <3

2012-04-15 @ 21:41:17
URL: http://randombecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0