Alla <3 dag!

Inofficiella forever alone-dagen.
Alla är ju typ forever alone nu för tiden, vafan..  Jag med, lol.
Efter skolan var mitt sällskap träningskompisarna, och nu när jag kommit hem är det maten, haha.. That's why jag inte har uppdaterat.
Har varit för upptagen med min alla ♥ dag-date, aw. Typ 10 stycken chocklad-cupcakes, har redan ätit två.. Tror fan jag tar en till.
Ha en awesome fortsättning på Alla ♥ dag!
Favorit i repris, men.. det är de kläderna jag har på mig.

EN STOR FET SLEMMIG KYSS TILL ER ALLA! ♥


Kommentarer
amanda

bra stavning, shoklad. xD



det var inte för att retas, men jag stör mig typ på stavfel... DET ÄR JÄTTESTÖRIGT!!! :/

2012-02-14 @ 23:00:37
URL: http://amandagrimberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0