Dag 3 - Fem sanningar om mig

Sanning nummer 1 -
Jag har sjukligt dåligt självförtroende, tror aldrig på när folk ger mig komplimanger. Vet inte riktigt varför, men i mina öron låter de bara.. som typ lögner, looooool.
Sanning nummer 2 -
Jag har typ både en liten anorektiker och ett litet fetmabarn inom mig. Fetman vinner alltid, jag måste alllltiididid äta så sjukt mycket. Blö.
Sanning nummer 3 -
Jag har världens jävla spindelfobi. Det gäller dock bara små spindlar, stora spindlar är okej. Men helt ärligt, kan inte ens se en jävla blyerts-tecknad bild av en spindel. En dålig bild dessutom.. Kul att vårat projekt på bilden handlar om spindlar, liksom. Partey.
Sanning nummer 4 -
Jag tror på liv efter döden, typ Limbo. Och jag tror på vissa övernaturliga saker, typ andar och spöken. Eller i alla fall någon spöklik kraft.
Sanning nummer 5 -
Jag är kristen och troende, dock tror jag inte på en gubbe uppe bland molnen, utan något inom oss själva. Min egna 'Gud' liksom. Någon som bara finns där när jag behöver det, som när det är jobbigt, eller jag har väldigt mycket känslor eller oroar mig för något. Som bara ger mig mentalt stöd typ. Någon som jag kan be till, när livet kaozar, tyyp.
Jag. <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0