Dag 7 - Favoritfilm

Åh, jag hatar verkligen frågan 'vilken är din favoritfilm?', för jag kan inte bestämma mig. Har så många älsklingar, och vilken som är min favoritfilm, beror helt på vilket mode jag är i. ♥
Är helt nerkärad i alla Harry Potter-filmer, Ace Ventura-filmer och Disney-filmer (dock främst Lejonkungen och Aristocats). Samtidigt älskar jag också alla Sagan om Ringen och Star Wars.
Älskar helt enkelt serie-filmer, haha! :D Jag tycker det är awesome att vänta på en film, även om det inte är så kul, och sedan äntligen få se den. Jag blir så sjukt glad då! Som väntat på Harry Potter, åh. ♥

Men jag har, som ni kanske förstått, ingen speciell favoritfilm. Dock gillar jag varken skräck eller sorg så mycket, hehhe. Är mer för komedier och action. c:







Kommentarer
felicia - fotokobran

sv; bra tips, använder du dig av det? :)

2012-02-28 @ 15:32:13
URL: http://fotokobran.se
Bojan

sv:Ja visst är det snyggt! Älskar jeansskjortor tillsammans med ett par jeans! :D



Åh tack! Kul att du gillar headern! :)



Ha en fin kväll! :)

2012-02-28 @ 17:06:24
URL: http://bojans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0