Hej igen!

Jag har haft en uuuunderbar (lol) helg, med borttappade CAPS-knappar.. Haha, kul grej.
Nejmen, nu återgår jag till att berätta om min stört instressanta vardag igen - har ni saknat mig? ;)
Jag har i allafall, som sagt, haft en skitkul helg med Carro, vi har faktiskt hunnit med en hel del. Kollat på tre och en halv film, (Gnomeo & Julia, Mumien, halva Bring it on och någon jag inte kommer på namnet på. ._.) pratat till 3 på nätterna, simmat, bastat, ätit en massa..
Och fått reda på att Withney Houston är död. Det var lite chockerande, ja. Men. Vila i Frid.
Jag har i alla fall haft en awesome helg. Vilket jag sagt tre gånger nu, men skit samma. Det går inte att nämna något sådant för mycket. c:
Hehhe. Carro och jag var ute och fotade också, men hon har bilderna, vet icke om jag får dem. ._.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0