...hej

För er information; Jag spydde faktiskt igår. Det äckligaste jag varit med om på länge, jag hatar att spy. Kanske för att jag gjorde det stört ofta fram tills att jag fyllde tio? Då mådde jag liksom illa bara jag såg på en bil, typ. Och jag har sovit sen klockan nio igårkväll, plus att jag sov typ tre - fyra timmar i går eftermiddag. Sammanlagt har jag alltså sovit i ca 13 - 14 timmar. Trevlans! Jag hade också feber.. ♣
Så nu stannar jag hemma. Tur att det är onsdag, vi har liksom 4 lektioner varav två är heeeeeelt onödiga. c: Men de andra två, de som är på eftermiddagen, är matte och SO.. Och dom måste jag nästan gå på. Segt, men ja. Har SO-prov på fredag, så.. :c
Ehm. Men. Ja. Ville bara berätta.
Depp-mode on


Kommentarer
LALA

Skulle aldrig gå till skolan i det där skicket. o.o

2012-02-22 @ 09:06:36
URL: http://elefantflugor.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0