Jag undrar om någon tjej någonsin kollat på mig, och tänkt "wow, jag önskar jag såg ut som henne"

Mot Carros land!
Weho, ska till Carros land, vid typ.. 18.30-tiden, awesome. :)
Men innan dess ska jag försöka söka in till gymnasium (sajk), läsa bloggar, städa rummet,  packa och lite sånt.. Haha, streeeeeess. Jaja.
Har spikat upp mina hyllor iallafall! :D
pppppåpör´åv+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+cppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
...och där kom katten och la sig i, ja


Kommentarer
njehe

Well of course they have, du är ju fin jue!

2012-02-10 @ 17:47:14
URL: http://hejronja.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0