Snabbt inlägg bara

Hat haft en jättmysig dag idag! Började ju med sovmorgon till 10.30, sen hade vi profildag. Jag hade valt bowling, men det var inte så jättemånga nior, så vi fick bowla med åttorna också.. Kulkul!
Närå, men det var helt okej, vi fick välja banor och så själva, så.. Hamnade med några sköna snubbar. ;)(ARiSTOCATS, HERREJES. ♥)
Men hur som helst, på vägen hem stannade vi vid T-Centralen och jag bestämde mig för att gå av där istället för att åka med till fältan.
WHY? (DunDunDunDunDunDun)
Jo -
Jag är KÄR i tröjor med USA's flagga på. Så, jag skyndade mig till Gina, för de har fått in nya sådana, och där - MIN ÄLSKADE TRÖJA. Så, provade fyra stycken, velade & hade ångest, men till slut valde jag en vit. Och jag har inte ångrat det i ännu, haha..
Här kommer den i allafall -
Är kär <3<3



Stig gillade den också. . _.


Och AHAHAHAHA, ignorera mitt ansikte.


Kommentarer
MELINDA , STOCKHOLM

Skitfina bilder! :D

2012-02-16 @ 21:21:35
URL: http://hejmelindas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0