Trötter

Är stört trött och undrar seriöst vad Sverige tänker med. Vem - VEM?? - röstar på Lotta Engber och Lasse/Christer eller wtf han nu heter? Seriöst? Vill de att vi ska förlora? Gud.

Och har ni tänkt på att Svenskar är sjukt främlingsfientliga? Haha, helt stört. Satt och kollade på Mello på hotellets soffa. Med min lillasyster och lillebror. På andra sidan, eller tja med typ en halvmeters mellanrum sitter en grupp tjejer ihopklämda. Stelt. Och vi pratar inte alls med varandra, förutom en gång när de frågar om jag vill sitta i soffan (jag satt på kanten, hehe). Stört. Stalkade deras samtal lite, och tänkte på vad jag kunde ha sagt. Sa dock inget - tänkte 'Gud vad på jag skulle vara'. Vad är det för fel på oss svenskar? Lite otrevliga är vi också.

Säger godnatt med denna bild, som stämmer rätt bra med hur vi svenskar är.



Kommentarer
Carro

Så jävla sant.

2012-02-26 @ 13:02:54
URL: http://oohsnap.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0