Vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen,
som en kolsyrad dricka.
När du hickar som en liten flicka.
När man känner nåt man cän't denaj,
when the eagles fly over mountain high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen -
när Simba återvänder i Lejonkungen.
När man bara drar en replik för att slippa krångla,
min pappa är rik, vill du hångla?
....
Våga styr som en kapten,
våga falla som ett löv,
våga chansa och se hur det går,
vad är fegt, vad är mod, what is löv?
Baby don't hört mi, don't hört mi, nöo mår.

Okej, just nu har jag så mycket mer att göra än att skriva ett blogginlägg om vad kärlek är, men jag behöver det verkligen.
Så, hörrni - vad är kärlek egentligen? Och är det något värt att ha?

Ja. Klart det är värt att ha. Jag vill ha en pojkvän - nu, liksom.
En kille i min klass har en flickvän (SURPRISE, OMG). Hon går inte i våran skola, men var med oss idag i skolan, och gud vad jag kände mig forever alone. För de två tillsammans.. Alltså, år, de var så gulliga, jag hoppas att de får typ många lyckliga år tillsammans. ♥
De satt och gullade på SO-lektionen, och han kysste henne på kinden. Vi kollade film, så det var lite halvmörkt.. Men de satt längst bak.
Åh, forever alone feeling, seriöst.
Jag vill också ha det förhållandet, typ perfekt. Eller.. de passar perfekt ihop i alla fall. På riktigt.
Och så vill jag också ha det. Men nej. Inte jag inte. Jag kommer dö med 24 katter, vilket jag sagt innan. Men lite offtopic där - Vad är kärlek egentligen?
Det man känner till sina föräldrar? Sina syskon? Vänner? Allt?
Jag tycker det. Att allt är kärlek typ, haha.. flummigt, men sant.
Och vad är kärlek för er?
För mig förklarade Björn Gustafsson det ganska bra i Mello.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0