Åh, hej ångest

Vi ska bada med klassen om.. 4, snart 3 veckor.
Eller tja, bada - vi ska ha simtest och rädda en jäkla docka ._.'
Men visst, det är väl okej - om man slapp vara klädd i bikini. Och vara med killarna i klassen, för jag har ångest över sånt där, kroppsligt.. Grov ångest. Och kommer man i baddräkt blir man forever alone, haha.. ): Orkar inte.
Fyfan, det är typ elakt. Kommer vi inte får vi IG i gympa, FML.
Jag vill verkligen inte. Verkligen inte, ångest, ångest, ångest, ångest. Ångest.
Bara jag som får ångest över sånt, eller va?
Vi borde ha klädsim i stället, haha.. :(


Kommentarer
Linda

hatar också sådant.....

men tror inte du har något att oroa dej för! :)

2012-01-12 @ 16:39:12
URL: http://baraminhistoria.blogg.se/
Rebecca :)

Jag har jäääävlogt mycket ångest. Asså vill verkligen inte. Jag kommer komma i mjukisbyxor och tröja och ha klädsim. Forever alone :D Vikan båda ha baddräkt? Fast min är för liten... och nu känner jag att jag bara skriver massa skit. hehe. gillar sånt. WOOP WOOOP.



scrubs är bra. he.

2012-01-12 @ 20:52:48
jenny! :)

gullig blogg :)

2012-01-12 @ 22:39:03
URL: http://zindan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0