Åh, vad sköönt

Jag hatar att vi får läxor över helger. Är inte de till för att man ska få slippa skolan? Inte få mer av det. Inte okej. ):
Jaja, jag har i alla fall pluggat SO, skrivit lite VG-kriterier och typ.. sovit idag. Myslördag, ehehe ♣ Har gjort något riktigt vettigt också, sorterat sopor (creds till mig ♦), gått ner till tvättstugan, tränat. Kul dag, right? Typ sånt man ska göra på söndagar, men närå. Då sover jag bort hela dagen, istället för att somna mitt i pluggandet. ♥

Även om jag faktiskt mååste plugga imorgon också, har engelska-glosor (jag är typ efterbliven, har apsvårt att lära mig glosor..) och resten av SO-kriterierna att skriva. YAY! :D


Oooch så slänger vi in en oredigerad bild från i typ Maj 2011, en av de första med  min älskade kamera. Aw.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0