Fönster, ah yeha

Det mest obehagliga med att bo mitt ute i ingenstans i Skåne hela jullovet, är att i varenda hus är minst ett fönster sönder. Varenda hus. Spelar ingen roll om folk bor där eller inte, alltid minst ett fönster som är sönder. It's creepy.. Som att någon jäkla galning har gått runt och slagit sönder minst ett fönster i varenda lada, hah.. Och alla "spökhus" - helt obebodda, mörka.. Och sen helt randomly så lyser det en dag i dem, haha :(
Som vid mina kusiner, de bor i Skåne. Nästan mitt ute i ingenstans. Jättemysigt faktiskt, om man bortser från att det ligger minst tre tomma hus, vars ägare dött jättenära dem. Haha, och sen en dag när vi var ute och gick vid typ.. jag vet inte, 8? Efter middagen iallafall. Så lyste det i ett av de tomma husen ):
Lite creep därva. Jaja.
Lite random historia, yaay



Kommentarer
chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

galet mysig blogg!

2012-01-12 @ 16:38:53
URL: http://chongs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0