Hemmaaa !

JA, nu blev den som kollat in min blogg glad, va? :D
Haha, nejmen seriöst. Jag är nu hemma från skolan, ska snart dra ut till Kungsholmens Gymnasium , på öppet hus. (Eller tja, "snart" är typ om 2 timmar)
Alltså, det här med gymnasiet. Jag har sån ångest, verkligen. Hatar det. Det finns typ två skolor som jag har hört är bra, och som jag vill gå på - de har linjen jag vill gå på. Men å andra sidan.. hittar jag ett annat gymnasium.. har jag ju fler att vlja på - yessss - men då blir det mer valångest. GAH, hatar det här. Vilket gymnasium jag kommer in på (väljer), har ju typ rätt stor betydelse för vad jag kan göra i livet. Så, jag måste liksom välja rätt. Alltså åh, detta är så hemskt, jag orkar verkligen inte. ):
Kommer sitta dagen innan ansökningarna ska vara inne och typ fylla i asstressat. Trevligt.
..och tänk om jag inte kommer in på gymnasiet jag vill komma in på? Tänk om jag inte orkar anstränga mig tillräckligt mycket i skolan nu, så att jag.. Tja, måste välja ett sämre gymnasium, eller ett jag inte vill gå på? Åh, ÅNGEST.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0