Karma?

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förarga karma, men sen jag kom hem (25 minuter sen typ) har jag..

*halkat. Utanför vår port, var typ asnära på att stuka foten.. (eller okej. Inte stuka. Men vricka den. Ordentligt. ):)
*tappat en tallrik i huvudet. Hehe, dumt, men ja.. Jag skulle ta ner en tallrik, och sen.. jag vet inte, typ på något sett tappade jag den? I huvudet också. Kommer få en jäkla bula. ):
* fått ett helt upprivet lår.. Eller tja, jag satt på toa (heheh, kissade, faktiskt. Inget annat.) och så kommer min katt. Hoppar upp på mina bara lår. Sen gliiiider hon ner. Fatta hur jävla ont det gjorde?!?! GAH, det svider fortfarande. ):

Alltså - blä, har jag typ retat upp karma? Haha, vågar jag åka till träningen..? ._. Man vet ju aldrig vad som kan hända med tuben...


Lite så. Så, nu har jag tröstätit, och ska plugga. Sen dra till första träningen i år.. HEJA MIG!



Kommentarer
agnes

aw, stackars dig. </3

2012-01-24 @ 16:54:06
URL: http://agnesess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0