Matkoma...

Herregud, jag äter alldeles för mycket. Lovar att jag har någon ätstörning. På det sättaet att jag inte kan sluta äta. Även om jag är proppmätt. Är det gott - då bara ser jag min hand ta det. Typ chips. Jag kan liksom inte göra något åt det. Och det suger. För efter - som nu - får jag så jäkla mycket ångest, jag får ont i magen och vill spy. Inte så jävla trevligt.
Så jag har bestämt mig - på riktigt. Jag ska sluta äta så mycket onyttigt. Fullkornspasta istället för vanlig, yoghurt eller fil istället för mackor. Müsli istället för cornflakes. Grönsaker och dipp istället för godis/chips/popcorn. Jag ska bli nyttig, börja träna mer seriöst. För jag ska bli assnygg inför beach 2012. Mitt mål. För jag orkar inte med mig själv, har världens kroppsångest. Och sämsta självförtrondet. Så tja.
Jag gör vad det krävs - inget godis. Inga chips. Ingen onyttig mat. Börja träna.

Haha, lycka till. Jag blir godissugen ungefär varannan dag. </3


Dramatiskt, men jag ska bli fri. Och våga ta sådana här bilder, utan pösiga kläder. LET'S GO!


Kommentarer
Elsa

Lycka till med träningen! :)

2012-01-21 @ 22:18:38
URL: http://livetenligtelsa.devote.se
elsa

fin bild^^

2012-01-22 @ 19:10:37
URL: http://essa.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0