Nostalgi.

Filmen.. jag rös. Jag rös. Den var så jävla bra, helt stört. Har sett den så många gånger innan, har hört CDn så många gånger.. åh. Det var typ "åh, hej barndom! Jag har saknat dig."
För Lejonkungen.. Det är den bästa filmen någonsin. Vad jag än kommer säga - Lejonkungen är alltid bäst. Har alltid varit, kommer alltid vara. Och så är det med det. Punkt. Det finns inget att säga emot med. DEt är den bästa. ♥
Mitt liv är komplett nu, när jag sett min älskade film på bio. Storskärm, i 3D. Med alla kära gamla röster och allt. Det var lätt värt de 130 kronorna.
Tänker spara biljetten tills jag är vuxen, rama in och allt.. Haha :3
Den enda filmen jag måste visa mina barn när (..om) jag får några, är Lejonkungen.




Åh, Rafiki och Simba... IIH


Kommentarer
Emma

Börjar alltis gråta av lejonkungen... :) Älskar förresten texten i menyn, att du är dig själv och ingen annan! :)

2012-01-18 @ 14:31:01
URL: http://livingasemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0