PPIIZZAA

Alltså, jag har typ blivit pizza-beroende, helt seriöst. Fick värsta suget när jag skulle sova i söndags. Kunde knappt sova. Sen när jag vaknade på morgonen - piizzaa ville jag ha. Men nä. Fick inte. Har inte fått på hela veckan. Jag dreglar seriöst, haha.. Tänk vad gott med en stor, saftig pizza..  med tjoookcka kanter, och lagom mycket ost och skinka på. Mm. Seriöst. Doften, smaken, allt.. ♥
Men imorgon - SÅ SMÄLLER DET! :D Får äntligen min pizza. Både i skolan och hemma, haha.. Men vafan, pizza får man aldrig för mycket av.
..och hur gick det med att jag skulle äta nyttigt?!


Senaste gången jag åt pizza (typ) var i augusti. Och titta vad god den var! GAH. (^ är originalbilden..)


IIH, sen bah gjorde jag om den. VILKEN ÄR FINAST? ôo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0