Snön ligger vit på taken - endast jag är vaken.

Classic, haha! ;)
Dock är jag så jävla trött, och jag vet att uppdateringen varit usel.. men det ska fixas! Har varit på massa öpnna hus, pluggat inför prov och faktiskt varit rätt social. Hehe. Men nu i helgen har jag inga läxor (eller jo.. men jag orkar inte, så de ligger kvar i skolan.. heheh) och imorgon kommer pappa hem från Alperna och då får jag kameran tillbaka! Så bildupdate kommer. :) Har suttit barnvakt fram tills nu, och kom alltså nyss hem.. Är så jäkla trött, så jag ska bara tvätta bort sminket (om jag orkar, hhehe) och sen rasa ihop i min säng. Skolveckor är förjävliga, och jag är alltid lika trött på fredakvällarna.
Så.. godnatt!
/Trött chey


Vi kör på denna bilden igen.. Hehhee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0