Typiskt mig

Jävligt irriterande att jag just idag inte kan sova.. Det är ju skola imorgon och allt, FML.
Det är typ alltid så, att jag hittar något roligare att göra än det som är nödvändigt, i detta fall att sova. Har provat allt. Läst en bok, läst Kalle Anka, tagit en nattmacka, bara legat och blundat, kollat igenom facebook-framsidan x antal gånger, hittat nya bloggar (annaellinor.devote.se - lyssna på vloggarna och bara.. Håll med), kollat instagram, lyssnat på musik, lyssnat på en ljud bok två gånger.. Ingenting hjälper. Jag kan verkligen inte sova. Vad jag än gör, får mig att tänka på olika saker, och det är för ljust ute för att sova.. Hah, it sucks att ha en glasdörr in till rummet ._.
Jag kommer vara död imorgon bär jag vaknar.. Stackars min klass. Sadface.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0