Fuck it.

Jag suger på att plugga.
Alltså, jag är verkligen (tänkte stava med 'ä', vad är det med mig?!) sämst på det. Hemma alltså. Hatar det. Blä, det är så tråkigt. Räcker det inte med skolan? Utan vi måste göra det hemma också? Ska inte 'hemma' vara typ..en fridstad från plugget? Haha ):
Orkar inteee, och självklart fick jag ingenting gjort tidigare idag. Självklart.
Åh, jag vill bara gå ut nian med toppbetyg, utan att anstränga mig, bara förstå allt i skolan. Men nej. Jag måste plugga mig till det, alltid anstränga mig, alltid vara aktiv på lektionerna. Även klockan åtta på morgonen.
Åh, jag orkar inte..
Det är okej i skolan - okej. Men att dra med en massa mappar hem.. nej. Det funkar inte. Jag orkar inte, vill inte.
..ooooooch jag måste träna mer,  men jag orkar inte. Antingen plugga eller träna. Och jag måste börja med det direkt när jag kommer innanför dörren, annars går det inte. ÅH, det suger. Verkligen.

Jag hatar det, och blir besviken på mig själv. Att jag inte har vilja nog att göra det. Jag måste verkligen råplugga imorgon, om jag vill kunna höja mitt engelska-betyg, biologi-betyg.. och behålla Historie-betyget.
Fan.


Om jag ändå kunde, jag dåfan.


Kommentarer
Eliiin :3

Jätte fin blogg! :3

2012-01-24 @ 22:29:25
URL: http://flickanirandigabyxor.blogg.se/
linnea

fin blogg, jag är sämre på att plugga. Lycka till! :)

2012-01-24 @ 22:31:29
URL: http://typlinneakanske.devote.se
karin

haha, ja jobbigt att plugga. men man måste ju, annars kommer man inte in på nått kul sen =)

2012-01-25 @ 05:21:22
URL: http://www.masker.n.nu/om-oss


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0