Dag 12- Saker jag stör mig på

Ojojojoj, ska jag skriva allt jag stör mig på, skulle jag behövt en hel bok. Helt seriöst.
Men för att göra det lite kortare, inte ens en novell, kan jag berätta i grova drag vad jag stör mig på -

1. Min mamma. Hon bara.. stör mig. För det mesta. Stört och taskit, möjligtvis lite otacksamt, men det är så det är. Jag stör mig på min mamma, och det är sanningen. Saker hon säger, gör.. Nej. Det funkar inte. PMSar på henne .

2. Mig själv. Haha, stör mig på mig själv också.. otroligt mycket.

3. När saker inte funkar. Panik. Ångest. PMS. Allt på samma gång. När saker inte funkar, saker man som bara måste funka, blir jag sp himla irriterad och ja. Sen vet man aldrig hur det går.

4. Min lillebror. Ibland kan jag nästan strypa skitungen, men ibland har vi världens connection. En vanlig syskonrelation, antar jag.

5. När folk är äckligt positiva. Jag spyr. Blä. När folk är äckligt positiva hela tiden, aldrig ens lite negativa eller sura eller så. Blö.

Ja. I grova drag är det de fem punkterna jag stör mig på mest, men självklart är det otroligt mycket mer saker jag stör. Och jag drev inte när jag skrev att det skulle kunna bli en bok.
Jag är helt enkelt en otroligt lättirriterad person. Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0