Det går bra nu, pengar rullar in som de ska, det går bra nu

Yeyeyeeeeeeeeeeeee.

Har kommit liiiiiite längre på engelskan, och är snart klart (zzzzOGMOGMOGMGOMGOMOGMOGMOGM, careface). Har endast en punkt kvar (How do you plan to advertise? Läs med lärarröst) och håller på att svimma av uttråkning.  Men, jag måste bli klar tills imorgon. Tyvärr. Annars får jag typ IG i engelska. Eller inte. Men ändå. Äsch, jag bara babblar.. Hur som haver (wtf), är jag trött. Otroligt trött. Hatar att somna sent på (vardags)kvällar och förstår inte hur typ alla jag känner orkar med det varenda kväll. Förstår verkligen inte. Ni måste vara (jk, ni är) supermänniskor hela bunten, och jag avgudar er för det. Ville bara att ni skulle veta. ♥
En fin (HAHAHAHAHA, nej.) bild på mig från idag, med ljus-sakerna.. hohohoho


Kommentarer
Gaymasen

Du ligger på plus! Du och jag, min degvän, du och jag. ;-)

2012-03-27 @ 11:42:02
URL: http://gaymasen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0