Goooooooooooodmorgon!

Älskar att mamma väcker mig alldeles för tidigt två dagar i rad. <3<3
Eller inte.
Hon väckte mig 7.20 idag, trots att jag börjar 8.50 ;_; Buhu typ. Mindre sovmorgon än vanligt hela denna vecka, inte konstigt att man blir grinig :<
I alla fall, har jag och Nicole våran engelskaredovisning idag, den som jag tjatat om och pluggat till hela veckan. (För jag är så satsig) Det kommer gå asbra, för Nicole har gjort en skitfin powerpoint, och vi har en awesome idé (hehehe, iaf för alla matglada). Och nu ska jag väcka min lillebror, för mamma är inte hemma.
För jag vet att ni undrade.
HAHA, har ritat upp min frukost fint också. Gissa vad det är? ;)


Kommentarer
Carro

Smoooothie :D VINNER JAG EN LÄNKNING NU?!?! :D:D:D:D

2012-03-31 @ 23:26:24
URL: http://oohsnap.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0