Here comes the sun, dudududu

Typiskt att det ska vara plusgrader och sol just när jag måste sitta inne och plugga biologi. Typsikt.
Men man får göra det bästa av situatuionen. Jag tog en paus (hahaha, säger vi. Jag hade inte ens börjat plugga) vid 14-tiden, och tog på mig träningskläderna. Sprang ut och joggade, så bra som jag är! Flitig som en myra (NOn börjar stiga mig åt huvudet), liksom.
Sen ikväll ska jag till Becca för att kolla Melodifestivalen, (något som borde vara en lag är i Sverige! Man kan ju ffs inte missa finalen. :o) vilket får bli min motivation för idag.. Hehehehhehehe.
Så, ja. Slänger in en bild jag tog i höstas också, då det var varmt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0