I brist på hyllor

Hatar att städa mitt rum just nu, har stor brist på hyllor, vilket betyder att allt får vara på mitt lilla soffbord..... bra där. Måste till mitt älskade IKEA snart igen, alltså.
OCH justeja - Mello igår.. jag hoppas att ni kollade? e_____e
Jag var ju som sagt hos Becca, och när röstningen avslöjades (fattade inte riktigt det nya systemet med rösterna och procente och skit, zomg) satt vi och typ hyperventelerade. TÄNK OM INTE LOREEN VINNER typ. Lite spännande var det alltså. Dock hade det varit okej om Danny vunnit. Låten var väl.. Lysande, helt enkelt (HAHAHA, där fick jag till det).
Nejmen, vi måste ju ha en riktigt bra låt i år. Vi ska ju vinna. Vilket betyder att vi måste slå Rysslands bidrag, alltså. Svårslaget. :/


Kommentarer
PESSYS

sv: massagott!! :D

2012-03-11 @ 14:52:53
URL: http://pessys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0