Klantarsel

Har typ skrapat upp en del av min rygg, bra där Matilda!
Skulle, igår, upp på mitt loft för att soova. Och stegen var inte där, för nån jävel hade användt den. Och jag orkar inte bära den, den är både asstor och astung. :v
Hur som helst - jag bestämde mig för att ta mig upp via fönstret i stället, som jag kan göra. Så. Går jag upp där. Ställer mig på den här saken man öppnar fönstret med, och så bara.. Jag vet inte. Men mina fötter glider, och jag liksom ja. Det var ju sjukt läskigt. Så jag tar tag i loftet, och försöker hålla i mig med händerna. Men där typ.. venne, glider jag också, eller nåt. Så jag ramlar ner. Skrapar upp ryggen mot fönstrebrädan och drar i fallet ner även kameran och datorladdaren.. bra där. Liksom. Så, nu har jag svinont i ryggen. WEHO
Mitt fönster, aka boven i dramat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0