Snälla, rara sommar

Okej, jag tjatar. Detta är väl.. typ tredje (fjärde?) inlägget om att jag vill ha sommar. Men jag vill verkligen. Nu, nu, nu!
Orkar inte mer skola, orkar inte mer plugg (..okej, det har blivit otroligt lite av de på sistånde, men ändå), orkar inte med allt ansvar. Jag vill vara fri, som en jäkla fågel! Bara kunna chilla hela dagarna, vara uppe och ha kul hela nätterna. Slippa allt detta tjat om att man ska vara hemma en viss tid, att man måste plugga, plugga, plugga. Det är så otroligt tråkigt. Snart är det påsk. Thank god! Vet inte riktigt hur jag skulle klarat mig utan ett lov, seriöst.. Dör lite inombords varje gång jag ser solen skina utanför fönstret, och man själv sitter inne och pluggar, eller sitter i skolan. Det är så deprimerande.
Nej, tänk att istället vara ute i den solen. Känna hur den värmer. Bara vara. Chilla gaaaaaaalet. ♥
Det är dock sjukt bra att vårterminen går så fort. Eller, det känns ju som att den gör det! Det går på ett kick. Var det inte sportlov nyss, liksom? Sinnessjukt att 4 veckor (3? Omg, matte är inte min starka sida) gått så otroligt fort. Snart är det nog sommar. Det är så man får tänka. Eller, jag tänker så. När min lilla vårdeprission kommer, ja.. Då tänker jag framåt. På sommardagar på stränder, sommarnätter i trädgården. Mys, mys, mys. Allt blir så myysigt!
Jag vet att det blev lite missbrukande av vokaler i texten, men skit samma.


Haha, ett praktexempel! En bild från i somras när vi var i Hällas med mormor och morfar. Morfar chillar gaalet ;)


Tänk att kunna sitta uta och äta. Omg. Och det blev två bilder på mormor och morfar, för jag typ saknar dem. ♥


Kommentarer
Matilda

Saknar också sommaren sjukt mkt! :( ♥

2012-03-29 @ 20:31:02
URL: http://www.SomeOnee.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0