Tanken slog mig

Alltså, är det bara jag som tänkt på att de som har de största bloggarna i Svea rike (Okej, mest Kissie) sällan kan stava helt korrekt?
Haha, oftast smyger det in ett litet stavfel - som att stava ändå som 'endå', satsa som 'sattsa' och de skiljer sällan på 'de' och 'dem'. Det smyger även in lite särskrivningar här och var. Detta stör mig otroligt mycket.
Att de som ändå driver bloggar, där man skriver om sitt liv, inte kan stava korrekt. Det gör mig frustrerad, eftersom att de ändå har haft sina bloggar rätt länge, och fortfarande inte kan stava till 'ändå'.
Kanske har jag inte rätt att klaga, men ja. Jag gör det i alla fall, omg.


Kommentarer
Rebecca :)

2012-03-10 @ 12:57:20
Rebecca :)

dingadingadingadingdingding. ring. (mig) (det rimmar inte på ding eller ring så det fick stå i parantes) (hehe) (många paranteser nu) (men ring mig när du ser det här :D) PEACE OUT

2012-03-10 @ 12:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0