Som lovat!

Haha, ja mina två största stalkers har tjatat om att jag ska blogga, så! Haha, nejmen gud. Inte riktigt, men jag känner att jag har glämt bort bloggen lite och ber hemskt mycket om ursäkt för det! Men.. ni som kommer in här har ju inte missat någonting. Alls, faktiskt. Jag har varit i skolan, pluggat, tränat som vanligt.. Inget speciellt har hänt, inget världrevolutionerande. Därför kändes det lite meningslöst att blogga ._.
Ehm, hur som helst.
Idag var det NP i matte, och jag tror det gick bra - inget avlidandehär, inte! Det var enklare än de vi fått öva på, vilket gjorde mig glad. Eller - antingen var de enklare, eller så hade jag allting fel haha.. Endast de som rättar vet, ju.
Nu tänkte jag kolla lite HIMYM och sen plugga lite! Soligt som fasen ute också = glad Mask. c:
OCH JAG FYLLER SEXTON OM 29 DAGAR. Just sayin.

Haha, en bild på mig och syster från häromdagen. Älskardej, sjukling. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0